Vad kostar det med en egen kundportal?
Vår portalfunktion är gratis!
Vad har ni för leveranstider?
Vi har i regel leverans på plats hos er dagen efter er beställning om vi har beställning oss tillhanda före 12,00.
Hur ser era leveransvillkor ut?
Vi har ett enkelt upplägg, fraktfritt order överstigande 1000 kr , enhetsfrakt på 99 kr inklusive moms om order understiger.
Det låter ju perfekt med leverans till dörr men om vi inte är på plats då?
Det löser vi! Vi kommer överens om vad som skall gälla helt enkelt, leverans kan lämnas utanför dörr utan krav på signatur. Med lyhördhet och flexibilitet vill vi så mycket som möjligt bidra till att ni kan styra er vardag.
Har ni någon gräns för minsta beställning?
Vi har ingen gräns för detta, ibland är det lilla nog så viktigt. Dessutom kan de allra flesta produkter beställas i styck, ni behöver inte förhålla er till minsta förpackningsstorlek.
Vi som bolag tar ju emot fakturan, hur vet jag att vi fått det vi har beställt?
Med godset följer alltid en tydlig följesedel som innehåller artikelnummer, benämning men även tillverkarens artikelnummer som gör det enkelt för kund/assistent att kontrollera att allt är med.
Vi tar idag emot varor från flera leverantörer vilket belastar vår personal, kan vi hitta helheten hos er?
Ja,vi täcker det mesta inom området, skulle ni av någon anledning sakna en viss vara är vi alltid lyhörda och ser till att tillgodose ert specifika behov.
Vi har t-shirt och tröjor till våra assistenter vilket är bökigt för oss att skicka, kan ni ta med sådant när ni ändå skickar?
Javisst, vi är öppna för den typen av lösningar. Det finns ju tid och pengar att spara för er i ett sådant upplägg och det bidrar vi gärna till. Kontakta oss och berätta vad ni vill att vi skall hjälpa till med!
Ibland händer det att vi får behov av artiklar av mer specifik karaktär styrt av vår kunds behov, kan ni hjälpa till i de fallen.
Ja, vi har tillgång till ett mycket stort och brett sortiment via våra leverantörer och går sällan bet på den typen av önskemål.
Det passar oss bättre att beställa över telefon, är det möjligt?
Javisst, självfallet skall ni använda det beställningssätt som passar er bäst.
E-butik, telefon, e-post eller fax allt funkar!
Vad händer om jag beställt fel?
Inga problem, alla kan göra fel, kontakta oss så rättar vi till.
Om vi har frågor eller vill ha utbildning inom ett visst område, kan vi vända oss till NHS då?
Ja, vi har tillgång till specialister inom alla de varumärken vi representerar och hjälper gärna till med en kontakt för exempelvis utbildning på plats hos er.