MENY

Förbrukningsartiklar, enkelt och kostnadseffektivt

Med ett brett och utvalt sortiment för assistansbolag
når ni enkelt de produkter som behövs i er assistans.
Gå gärna in i vår webbutik för att se sortimentet
eller helt enkelt gå in och skapa konto och beställ

Förbrukningsartiklar, enkelt och kostnadseffektivt

Med ett brett och utvalt sortiment för assistansbolag
når ni enkelt de produkter som behövs i er assistans.
Gå gärna in i vår webbutik för att se sortimentet
eller helt enkelt gå in och skapa konto och beställ

Så här funkar det:

1
Beställ produkter

Logga in och beställ i vår e-butik med över 2000 artiklar anpassade för er verksamhet. Som inloggade ser ni era avtalspriser, ser inköpshistorik och favoritlistor.

2
Leverans direkt till dörr

Vi levererar direkt till kundens dörr eller enligt er instruktion. Med en helhetsleverantör minimeras antalet godsmottagningar.

3
Attestfunktion

Delegera beställningsförfarandet med full kontroll. Med vår attestfunktion kvalitetssäkrar ni och godkänner order innan den frisläpps för leverans. Kontakta oss för mer information kring attestfunktionen.

Enkla och säkra lösningar

NHS Care levererar förbrukningsmaterial till ett stort antal assistansbolag, vårdboenden och hemtjänst över hela Sverige. Med ett komplett sortiment av väl beprövade produkter från kända varumärken. Med anpassade och säkra rutiner förenklar vi och skapar trygghet i er vardag.

Vår verksamhet har bedrivits sedan 1996

Enkla och säkra lösningar

NHS Care levererar förbrukningsmaterial till ett stort antal assistansbolag, vårdboenden och hemtjänst över hela Sverige. Med ett komplett sortiment av väl beprövade produkter från kända varumärken. Med anpassade och säkra rutiner förenklar vi och skapar trygghet i er vardag.

Vår verksamhet har bedrivits sedan 1996

Varför assistansbolagen väljer oss

Kända varumärken

Tillsammans med specialister har vi byggt upp ett tryggt och rätt anpassat sortiment med marknadsledande varumärken för en säkrad och trygg vardag.

Mer tid för assistans

Med snabba och enkla beställningsrutiner och leverans från en totalleverantör sparar ni tid i er assistans.

Säkerhet & Trygghet

Med rätt anpassade produkter bidrar vi till att korrekt arbete kan utföras.

Leverans med omsorg

Vi förstår vikten av leverans med omsorg till vår kundgrupp och har över 20 års erfarenhet av detta.

Enkelt att beställa

I vår e-handel är det enkelt att hantera beställningar. Skapa favoritlistor och se orderhistorik mm.

Enkel administration

Med en leverantör sparar ni tid i er administration. Med vår attestfunktion kan beställningsadministration enkelt delegeras och ändå nå full kontroll.

30 dagars kredit

För att ni ska ha gott om tid på er att ordna med betalningen av de produkter ni beställt har vi sett till att kredittiden är generöst tilltagen.

Handla till rätt pris och kvalité

Som specialist kan NHS Care erbjuda ett beprövat sortiment från kända varumärken anpassat för assistansbolag. Med bred erfarenhet och samlad volym kan vi leverera kvalité till rätt pris.

Utveckling

Vi jobbar ständigt med att utveckla vårt sortiment och via vår samlade leverantörskår når vi specialistkompetens. Tillsammans med vår lyhördhet och flexibilitet utvecklas ständigt vårt sortiment till att ligga i framkant gällande kvalité och miljö.

VAD VÅRA KUNDER SÄGER:

“Tack för att det är så smidigt att beställa varor hos er och med leverans till dörren som vi slipper passa, funkar perfekt för oss som ofta är på aktiviteter”

Citaten är fristående och ej kopplade till bilderna.
VAD VÅRA KUNDER SÄGER:

“NHS Care gör det enkelt för mig att se till att våra assistenter har det de behöver!”

 

Citaten är fristående och ej kopplade till bilderna.
VAD VÅRA KUNDER SÄGER:

“NHS kundportal har verkligen underlättat för mig. Med attestfunktionen har jag alltid full kontroll över beställningarna och att rätt produkter har beställts!”

Citaten är fristående och ej kopplade till bilderna.

“Tack för att det är så smidigt att beställa varor hos er och med leverans till dörren som vi slipper passa, funkar perfekt för oss som ofta är på aktiviteter”

“NHS Care gör det enkelt för mig att se till att våra assistenter har det de behöver!”

 

“NHS kundportal har verkligen underlättat för mig. Med attestfunktionen har jag alltid full kontroll över beställningarna och att rätt produkter har beställts!”

Enkelt att starta konto

Behöver ni snabbt ha varor levererade är det enkelt att starta konto och beställa.  Fyll i era uppgifter i formuläret så skapas ett konto per automatik och ni kan snabbt och smidigt placera er order. Vi har stor flexibilitet och lyssnar gärna på era önskemål eller frågor kring sortiment och priser. Vid samlad större volym vänligen kontakta oss här för offertförslag.

Vanliga frågor:

Vad kostar det med en egen kundportal?

Vår portalfunktion är gratis!

Vad har ni för leveranstider?

Vi har i regel leverans på plats hos er dagen efter er beställning om vi har beställning oss tillhanda före 12,00.

Hur ser era leveransvillkor ut?

Vi har ett enkelt upplägg, fraktfritt order överstigande 1000 kr , enhetsfrakt på 99 kr inklusive moms om order understiger.

Det låter ju perfekt med leverans till dörr men om vi inte är på plats då?

Det löser vi! Vi kommer överens om vad som skall gälla helt enkelt, leverans kan lämnas utanför dörr utan krav på signatur. Med lyhördhet och flexibilitet vill vi så mycket som möjligt bidra till att ni kan styra er vardag.

Har ni någon gräns för minsta beställning?

Vi har ingen gräns för detta, ibland är det lilla nog så viktigt. Dessutom kan de allra flesta produkter beställas i styck, ni behöver inte förhålla er till minsta förpackningsstorlek.

Vi som bolag tar ju emot fakturan, hur vet jag att vi fått det vi har beställt?

Med godset följer alltid en tydlig följesedel som innehåller artikelnummer, benämning men även tillverkarens artikelnummer som gör det enkelt för kund/assistent att kontrollera att allt är med.

Vi tar idag emot varor från flera leverantörer vilket belastar vår personal, kan vi hitta helheten hos er?

Ja,vi täcker det mesta inom området, skulle ni av någon anledning sakna en viss vara är vi alltid lyhörda och ser till att tillgodose ert specifika behov.

Vi har t-shirt och tröjor till våra assistenter vilket är bökigt för oss att skicka, kan ni ta med sådant när ni ändå skickar?

Javisst, vi är öppna för den typen av lösningar. Det finns ju tid och pengar att spara för er i ett sådant upplägg och det bidrar vi gärna till. Kontakta oss och berätta vad ni vill att vi skall hjälpa till med!

Ibland händer det att vi får behov av artiklar av mer specifik karaktär styrt av vår kunds behov, kan ni hjälpa till i de fallen.

Ja, vi har tillgång till ett mycket stort och brett sortiment via våra leverantörer och går sällan bet på den typen av önskemål.

Det passar oss bättre att beställa över telefon, är det möjligt?

Javisst, självfallet skall ni använda det beställningssätt som passar er bäst. E-butik, telefon, e-post eller fax allt funkar!

Vad händer om jag beställt fel?

Inga problem, alla kan göra fel, kontakta oss så rättar vi till.

Om vi har frågor eller vill ha utbildning inom ett visst område, kan vi vända oss till NHS då?

Ja, vi har tillgång till specialister inom alla de varumärken vi representerar och hjälper gärna till med en kontakt för exempelvis utbildning på plats hos er.

Visa fler

Ⓒ NHS Care AB  –  Tfn: 019-322200  –  Fax: 019-322299  –  Adress: Skomaskinsgatan 6 , 702 27 Örebro  –  E-post: nhs@nhs.nu  –  Webb: www.nhscare.se